Uppsala C

Då stod manvid en dator då efter 5,5 timme på tåg...
Side walk express en bra uppfinning ......

06,46 åkte jag från västervik.... två timmar och 14 minuter senare alltså vi 09,00 så satt jag på X2000 i Linköping.. alltså.. 2 timmar och 14 minuter mellan västervik och linköping..skandal för faan... efter någon timmes tupplur på Sthlm tåget så var man på centralstationen i Sthlm....... 11.11 prick rullade tåget vidare från spår tre... och vips efter 45 min så är man nu i uppsala om en stund ca: när tiden på expressen här gått ut.. så blir det att äta lite för att sedan möta upp dom man ska sova hos under helgen. vi juniorer har det bra ställt i bridgen :)

vet inte om man kan klara av morgondagen... rent bridgemässigt kommer jag nog vara felfri.. men kommer ju vara avis på Felicitablondinerna

som åker till Kristiansund imorron (Norge)

Åka denna buss varje dag så skulle man väl må bra :)


Efter denna Bridgehelg blir det uppladdning i Linköping hos min fader..... innan man åker till Viking Line-terminalen med Adam - Lars-Erik  - Sandra - Malin - RoseMarie..... väl på båten så möter man ju upp Blondinerna från Örebro.....

nähä... dags att få lite käk........ bnlir nog en saftig burgare med ost... för någon rotmos har dom väl inte......


Kommentarer
Postat av: felicitablondinerna

hihi....kul vi haft i Norge :-) uppdaterar i morn måndag med bilder.

KRAM

2009-09-20 @ 22:16:44
URL: http://felicitablondinerna.blogg.se/
Postat av: Jerry E

Jag själv har haft en toppenskön sommarhelg i Uppsala med Junior-SM Silver i Bridge,,,,

kramar

2009-09-20 @ 23:10:35
URL: http://bridgekocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0