Tisdagen är nu nära...... vad man väntat

Nähä
då var det m¨åndag kväll..
om 12 timmar möter man upp Adam vi Stationen.... och  sen får vi se vad som händer...
eller rättare sagt 11.50 rullar den stora vita in mot oss i Linköping... sen blir det avfärd mot Viking Line- Terminalen där det blir en dubbel resa med Lasse Stefanz och Claes Lövgrens orkestrar.. dom förstanämna är ju såklart Orsaken till att man åker med på resan..

Gänget som åker då är ju klart
Adam(hytt-kamrat) sen åker vi med Jossan och Marie , Malin & Rose-Marie samt Lars-Erik och Sandra.. sen är det ju klart att alla andra i LS-familjen kommer att vara med på båten.. men som sagt.. något extra är det med som 3 förstnämnda  :)..

då man nu åkt två resor med LS kan man ju tro att veckan är slut med dansband. Men inte.. det kommer bli en norrgående resa för mej...... nämligen sommarorten Sundsvall på fredag... sen Bollnäs. därifrån har jag ett barndomsminne ifrån.. nämligen när jag och familjen.... var på väg upp till Alby(Medelpad).. där Farmor har sin sommarstuga. nåväl tillbaka i bollnäs och resan upp.. tror jag var 10-11 år och vi skulle stanna till och äta pizza. och pappa gunnar "katig" som han var skulle ha den starkast kryddan dom hade... guudd vad han grät men guud vad vi skratta :).. den pizzeiran kommer jag inte gå till igen... tänk om han känner igen mej.

hehe

 n ähä.. då packar vi påsen inför en veckas semester.. räcker med Pass - Plånbok och 2 75:or :)


ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0