Inte bara LS

Nä hä.. ska man försöka skriva ett inlägg som inte handlar om Lasse Stefanz.. ajdå.. redan där var det försent..

Men men.. nu är men ledig från Jobbet i en vecka och lite till och vad ska man fördriva tiden med då...

Ikväll torsdag så blir det Bridge hemma i Överum.. har ju två raka segrar med Bengt får se om det kan bli en tredje då Gamleby kommer till oss och det blir en liten "klubbmatch"....

i morron så åker man till Uppsala för att spela JSM-Bridge (Junior SM i Bridge) ja det är sant... jag är junior i Bridge.. sista året... har inte spelat en enda renodlad Juniortävling under dom 10 år jag spelat bridge.. blir min första och min sista... så en topp 5 placering är målet för mej och min partner Jon som kommer från Örebro.
o när man hör staden Örebro så tänker man ju  bara på Hjalmar .... men jag  får genast upp Felicita och då kanske ni undrar.. vad tusan menar han med felicita... jo då.. Kika in här på Felicitablondinernas Hemsida så förstår ni vad jag menar........


Crew-Jobbare på LS.. en Störtrolig kille Trazan is his name

Tro detta var från Nässjö... då det var Avslutningslåten....

 

 

Olle J

Här har vi Olle J från Björka Loge i Lund.. en trevlig Loge Om man bortsåg från dom dryga vakterna och dom onyktra i publiken som bråkade o härjade.. men men Marie - Monica och jag stod ut.......

 

Ha det gött

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0